sobota, 12 września 2009

old doll's head

Znalazłam głowę i komplet butów z dzieciństwa. Lalka miała u mnie ksywę Hogata (jak ta od Gargamela), bo kiedyś w porównaniu z barbiami wydawała się niezbyt urodziwa. Miała raczej niewiele blond włosów, przyklejonych. Głowa jest jakby gumowa, błyszcząca i można ją było zdjąć z szyi dla łatwiejszego nałożenia ubrań. Butki trochę podobne do obuwia Fleur. I teraz pytanie: co to za lalka?




EDIT: Już wiem - to 'polska podróba Fleur'.
Może ktoś ma taką lalkę/głowę i chciałby się jej pozbyć?

7 komentarzy:

  1. o rety miałam dokładnie taki sam zestaw butów, taki jeden żółty jeszcze gdzieś mam :)) moja lalka była kupiona w Pewexie, w deszczowym płaszczyku, czarne włosy. Jak ją wydobędę " z działkowych" gratków to dam fotki na mojego bloga.
    Pozdr joern7

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam takie butki, też kiedyś miałam kilka takich par :D
    Zapraszam do mnie. Od września także prowadzę blog lalkowy :D
    Shi4

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam cie serdecznie czy ty masz jeszcze glowe tej lalki polskiej Fleur

    OdpowiedzUsuń
  4. CZy masz jeszcze glowe tej lalki czy sie jej pozbylas

    OdpowiedzUsuń
  5. witam to polska barbie agata a raczej sama glowa. Mam pytanie czy masz ta glowe lalki jeszcze i czy potrzebujesz ja

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadal tę głowę, ale niestety nie planuję się jej pozbyć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie! :-)