poniedziałek, 19 października 2009

doll convention

Lalki po zjeździe jeszcze nie rozpakowane. W trzech pudełkach leżą: manekin Antoinette, Gardenia, Eden, Panna Obitsu i Pan Obitsu.
Fajnie było zobaczyć tyle różnych lalek i spotkać ciekawych ludzi.

Najfajniejsze odkrycie to Momoko. Te lalki już kiedyś mnie interesowały. Teraz zobaczyłam je na żywo - obie delikatne, dziewczęce, skromne, lekkie, z pięknymi dłońmi i stopami. Jestem zachwycona. Myślę, że niedługo coś z tego wyniknie.
Podobała mi się też szesnastocalowa lalka z Dollmore. Nie pamiętam, który mold widziałam, ale głowa nie wydawała się tak bardzo za mała w stosunku do reszty ciała jak na zdjęciach. Mam nadzieję, że jest tak ze wszystkimi z tej serii. Może kiedyś...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie! :-)