czwartek, 29 października 2009

crazy about momoko dolls

No i wynikło. Czekam na dwie Momoki: 'Everyday B Girl' i jedną z serii 'Wake up'. Pierwsza zwróciła moją uwagę już dawno, ale wtedy jeszcze nie byłam przekonana do kostek i nosa tych lalek. Ma cudne afro i niesamowicie szczegółowy plecak. Druga to 'wyblakła' blondyna, w kontraście do pierwszej. Nie mogę się doczekać. Po obejrzeniu miliona zdjęć w internecie, doszłam też do wniosku, że bardzo odpowiada mi ich prosty make up i dość proporcjonalna jak na lalki ilość włosów (moja 27cm Panna Obitsu ma ich trochę za dużo). Całkiem prawdopodobne, że znalazłam moją lalkę idealną.

Dziękuję właścicielkom Momoko za przywiezienie swoich egzemplarzy na zjazd. Już prawie dwa tygodnie, a mi nie przechodzi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie! :-)