poniedziałek, 2 listopada 2009

my first momoko doll

Przyjechała moja pierwsza Momoko! Może nie jest najlepszym przykładem proporcjonalności włosów, o której poprzednio pisałam, ale to szczególny przypadek czegoś na kształt afro. Z innymi modelami jest lepiej w tej kwestii.

'Everyday B Girl' z 2005 roku. Ubrana w top zapinany z tyłu na cienki rzep, dżinsowe spodnie na zatrzask i pasek, z prawdziwymi kieszeniami i doczepionym na łańcuszku skórzanym 'portfelem'. Pod spodniami są jeszcze krótkie spodenki/majtki w kolorze khaki. Buty sportowe, szczegółowo odlane i pomalowane - widać wszystkie faktury, np. 'jodełkę' na podeszwie. Mogłyby być jeszcze bardziej proporcjonalne w stosunku do stóp (choć z drugiej strony stopy są małe). W ogóle buty Momoko nie do końca mnie przekonują - oprócz balerinek, niskich szpilek i martensów (ładne są też niektóre na wyższym obcasie, ale na razie nie przekonuje mnie wygląd kostek w takim ułożeniu - moje Momoki będą prawdopodobnie miały w większości płaskie buty). Na koniec wisienka na torcie - plecak: szelki, sznurek w trzymilimetrowych kółeczkach pod klapką główną, kieszenie... Znajduje tu potwierdzenie hasło z koszulki 'Lazy Seventeen': 'God is in the details'.

Lalka ma pewne ograniczenia w artykulacji, nadgarstki wyginają się tylko w dwie strony, co jest w sumie dość naturalne, ale Obitsu i Simony przyzwyczaiły mnie do szerszego zakresu ruchów. Podobnie z kolanami i stopami. W zamian można zgiąć kolana i łokcie pod kątem trochę większym niż dziewięćdziesiąt stopni.

Opakowanie. Bardzo lubię tonerkowe czy simonowe 'trumienki', czyli łatwe do rozpakowania i zapakowania w razie podróży pudełka ze wstążkami do unieruchamiania lalki wewnątrz. Tu niestety miałam do czynienie z duża ilością plastiku trzymającego lalkę i ogólnie opakowanie nie zachęca do używania go do transportu. Za to stojak jest prosty i ładny.
27 cm to chyba najbardziej odpowiadająca mi wielkość lalki.

(zdjęcia niebawem)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie! :-)