czwartek, 4 listopada 2010

my momoko dolls

Zaczęłam prezentację moich lalek. Dobrze, że nie mam ich aż tak strasznie dużo, bo zniechęciłoby mnie to do inwentaryzacji fotograficznej ;) Na razie przedstawiłam Momoko. Czyli mniej więcej połowa już zrobiona.

Tymczasem proponuję Wam małą zabawę. Do końca listopada będą się odbywały wybory Momokowej Miss Czytelników ;) Głosować może każdy. Zapraszam do obejrzenia strony 'moje lalki' i oddania w ankiecie (na dole bloga) swojego głosu na jedną z trzynastu kandydatek. Głosujący, którzy napiszą w komentarzach pod tym postem, którą Momokę wybrali, będą mieli w grudniu szansę na wylosowanie niespodzianki w skali 1:6 :)

10 komentarzy:

  1. MIRACLE PARTY 2005 - ma coś w sobie. Podobają mi się jej oczy i kolor włosków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Praktycznie od razu jak się zetknęłam z Momoko, urzekła mnie Berry Hunter. I na nią zagłosowałam, mimo że po obejrzeniu Twoich zdjęć zaczęłam się trochę wahać. Konkurencję stanowiły Space Rendez-vous i Fiance At Dusk. Wszystkie trzy mają zresztą wspólne elementy: krótkie fryzurki (uwielbiam) i jakoś tak szczególnie romantyczne nazwy... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja uważam że Wake Up WUD003 Jest najlepsza:)
    Kwintesencja piękna zamknięta w plastiku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się podoba DAY OFF DELIGHT :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi,

    I can see that you are also fascinated with dolls and that’s why I really like your blog, I always visit it whenever I had time, I really like your posts.

    Anyway, I found this website http://www.ThatsMyFace.com/f/custom_doll_head that can create a super-realistic doll heads of anyone from just a photo. Imagine making doll of yourself, your kids, your boss or your favorite celebrity!

    Apparently they can make the heads in many scales to fit Barbie-like dolls, Tonner dolls or even smaller figurines like Polly Pocket.

    Anyway, thought it might be interesting to your readers.

    Best regards,

    Here is the link for the photo: http://www.thatsmyface.com/tmp/ThatsMyFace_doll_heads_s.jpg

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim głosującym. :)

    Thank you Mary. It's very nice that you like my blog. I heard about ThatsMyFace. I think it's interesting.

    OdpowiedzUsuń
  7. Snow White:))) Momoka o ktorej marzyłam, ale ehh już jej miec nie będę. Ale chętnie ją oglądam w innych kolekcjach:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Po dłuższym zastanowieniu stwierdzam, że najpiękniejszą jak dla mnie jest WakeUp-003

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie Momoko są wspaniałe i wybór był trudny. Ja głosowałam na Everyday B-Girl - za świetną fryzurę i chochlik w oczach :o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buszując po blogu Anirozelli natknęłam się na nazwę Twojego bloga i kliknęłam z ciekawości. O lalkach momoko nie mam zielonego pojęcia, ale prezentowana przez Ciebie kolekcja jest piękna. Najbardziej spodobała mi się DAY OFF DELIGHT, jest piekna. Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie! :-)