środa, 1 grudnia 2010

...

Ostatnio dowiedziałam się, że pewien pomysłowy osobnik, który nie rozumie tego, że ktoś może mieć nietypowe hobby, wyśmiewa się na Twitterze z mojego bloga. Pewnie chce w ten błyskotliwy sposób spowodować wzrost poczytności swojego Twittera. Ocenia coś, na temat czego nie ma pojęcia. Pozdrawiam wszystkich czytających jego sensacyjne doniesienia i znajdujących się tutaj z tego przekierowania.
Jeśli ten bohater zacznie poszerzać swoje horyzonty, to może zauważy, że zbieranie lalek to dość popularne hobby na świecie (choć może wciąż jeszcze nie w Polsce).

9 komentarzy:

  1. e... a ja tam lubię być"inna"niż"masy":))ciemne?czasem trzeba wybaczyć:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się wydaje, że i lalki i miniaturki to nawet w Polsce już nie jest taka nietypowa pasja. Tak serio, to żal mi tej osoby, która chce poświęcać swój czas na rzeczy, dla których nie ma szacunku i zrozumienia. Musi zupełnie nie mieć co ze sobą zrobić... Pozdrawiam. :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm Twitter jest pełen "dziwaków" i osób mających "parcie na szkło" i hopla w temacie popularności, wg mnie najlepszy sposób to olać gościa i tyle zawsze jest szansa że kogoś z odwiedzających blog zainteresuje. A laki i miniaturki są w wielu krajach popularne, i to batdzo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że w realnym życiu nie da się kliknąć "Ignoruj" na kimś:) Nie przejmuj się, jest przecież więcej osób, które Cię wspierają;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześladowcy i wyśmiewcy zawsze przyczyniaja sie do tego, że robi nam się zwyczajnie przykro. Niestety w naszym pięknym kraju, jak widać nawet młodzi ludzie nie znają słowa tolerancja. Wydawało by się, ze wąskie horyzonty to domena starszych osób, a jednak ...
    Lalkami - głowa do góry, nie jesteś sama.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się nim! Masz wspaniałe hobby i cudowne lalki! Ja również jestem kolekcjonerką i mam gdzieś ludzi o ciasnych umysłach! Są po prostu ślepi na piękno, bo mają brzydkie dusze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Macie rację dziewczyno nie przejmuj sie ,mi ostatnio była klientka zazuciła ze jej nie przyjełam sukienki do szycia podkresliła ale lalką to szyjesz . A ja odpowiedziałam ze lalką wole uszyc bo to lubie i nikt mi nie marudzi niestety nie da się zrobić z klientki modelki...

    OdpowiedzUsuń
  8. To smutne, co robi ten człowiek. Widocznie jego życie nudzi go do tego stopnia że musi dopiec innym by coś się działo, ilu ja takich debili znam... Jeżeli to się dzieje nadal, to radzę zgłosić to administratorom facebooka. Są wyczuleni na tym punkcie, albo, usuną mu konto albo się uciszy.

    OdpowiedzUsuń
  9. PS: NM to anonim^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie! :-)