środa, 18 maja 2011

blythe







































Do grupy 'moje trochę dziwne lalki' dołączyła dzisiaj Blythe. W tej kategorii znajdują się jeszcze Pullip i Silkstonka, zastanawiam się, czy dodać tam manekiny Obitsu.
Ale do rzeczy. Blythe 'Simply Chocolate' została przeze mnie wybrana na zapoznanie się z tego typu lalkami ze względu na przyzwoitą cenę i nieróżowe/niepomarańczowe/niebiałe włosy (jak miały inne w tym przedziale cenowym).
Zaraz po wstępnym rozpakowaniu nie byłam do niej do końca przekonana. Dużo lepiej prezentowała się po oswobodzeniu ze wszystkich zabezpieczeń. I teraz dwie niespodzianki. Blythe nie podnosi głowy (może nią tylko kręcić na boki)! Wygląda przez to, jakby miała ciągle spuszczoną głowę i smutno patrzyła w dół. A Blythe zawsze wydawały mi się takie 'dziarskie'! Nie sądzę, żeby w takiej wielkiej głowie nie było miejsca na mechanizm umożliwiający ruch głowy w górę. Następnie nogi. Są gumowe - ok, ale ta guma jest dość miękka i boję się, że stopy po krótkim czasie wygną się na boki jak u starych barbi. Ich zaletą jest natomiast to, że - w przeciwieństwie do Pullip - lalka się nie ślizga i łatwiej ją ustawić (butki też ma gumowe!). Wydaje się też całkiem fotogeniczna.

8 komentarzy:

  1. Bez obaw nic sie nie wygnie, moja ma kilka lat i nózki w tym samym stanie są.

    OdpowiedzUsuń
  2. A też są takie miękkie? Tzn. miększe niż stare barbi?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak końcówki czyli same stopy sa dość miękkie, ale nie wiem czy takie jak u starych barbie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok, to pewnie podobne. Uspokoiłaś mnie trochę, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "manekiny Obitsu" - zaciekawiłas mnie tym wyrażeniem! dlaczego manekiny?

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany!! Własnie wczoraj przeglądałam Blythe i ten oto model zamrzy mi się:) A Ty już ją masz! Zazdraszczam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany...ciągle tu zaglądam i napawam oczy...A czy mogę nieśmiało zapytać, gdzie kupowałaś?...

    OdpowiedzUsuń
  8. jewel snake - moje Obitsu nie mają namalowanych twarzy, więc nazywam je manekinami.

    Raj Lal - na ebayu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie! :-)