środa, 23 maja 2012

more stools





No to jeszcze jeden stołek z serii 'mimetycznej' :-)

6 komentarzy:

  1. Fantastyczne są te taboretki! Można je kupić na e-bay?

    Mam pytanie o buty Orion Sonaty - są stockowe czy kupiłaś oddzielnie? Podobają mi się straszliwie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia jak zwykle piękne a kompleciki taboret+sukienka rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :)

    Brązowe sandały pochodzą od Momoko 'Skip to the Sunlight Through the Trees' http://www.momokodoll.com/en/lineup/lineup_2010ss.php
    Też je uwielbiam, dla tych butów kupiłam tę lalkę. Sporą część momokowego obuwia można kupić oddzielnie, ale takich nie widziałam dostępnych pojedynczo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje mebelki są fantastyczne! Jakbyś kiedyś robiła coś w rozmiarze MSD albo SD, to koniecznie daj mi znać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się Wam podobają.

      Dollypop, będę pamiętać na pewno :-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie! :-)