sobota, 12 maja 2012

colours





 
Trochę krzeseł, trochę kolorów.

6 komentarzy:

  1. jak Ty je dokładnie robisz, aż trudno uwierzyć że to ręczna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowicie wyszły Cie te krzesła, jestem pod DUŻYM wrażeniem! kolory tez świetnie, bardzo pasują.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne są te krzesła! I te kolory <3 Jestem pod wrażeniem :) I zakochana w kolorach, tak letnio mi się zrobiło...

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie mi się podobają te zdjęcia. Pozornie niepasujące do siebie kolory, a wszła taka zrównoważona kompozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :)
    Lubię intensywne kolory. Muszę jeszcze polubić szycie, bo to już naprawdę rezerwy ubrań ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje krzesełka! Chwilami aż żałuję, że sprzedałam wszystkie swoje małe lalki ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie! :-)