wtorek, 31 lipca 2012

a jutro...



Proszę Państwa, jutro startujemy.

Zrobiłam listę uczestników. Jak już pisałam w komentarzach, nie spodziewałam się takiego odzewu (65 osób!). Sprawdźcie proszę, czy dodałam właściwe blogi (niektórzy mają po kilka) i czy nikogo nie pominęłam.

Wasabi Girl już nawet dodała pierwszy post! Ja tak nie umiem, żeby z dziś zrobić jutro :-) A tak na serio to podejrzewam, że to kwestia ustawień strefy czasowej. Albo automatyczne publikowanie na Blogspocie wariuje. Oby nie.
 
Dzisiaj pół dnia robiłam zdjęcia do pięciu tematów. Bardzo wciągające zajęcie. Czyli mam opracowane sześć dni, bo jeden zrobiłam wcześniej. Muszę jeszcze tylko (!) wybrać najlepsze zdjęcia i trochę pogimpować.

Życzę wszystkim dobrej zabawy!

11 komentarzy:

  1. Ale jesteś ekspresowa !!! Zmieniłam przeglądarkę, to może teraz pokaże się mój komentarz :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wreszcie widać Twoje komentarze! Dobrze, że zmiana przeglądarki zadziałała.
      Widziałam na Twoim blogu, że pierwszy temat to masz już opracowany na wylot - tylko wybierać! :-)

      Usuń
  2. Ech ja też intensywnie kombinuję ;) dwa tematy już gotowe, na kilka pomysł jest, niestety przez remont będę miała zdjęcia "studyjne" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany to juz jutro, a ja calkowicie nie przygotowana. Nic, bede improwizowac, jak zwykle zreszta :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam jedno zdjęcie na pierwszy temat :D Dziękuję i również życzę miłej,udanej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem już przygotowana na cały tydzień,mam nadzieje że będziemy sie przy tym dobrze bawić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ahah ja mam dopiero 1 zdjęcie , ale spróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajj, to już jutro! Jestem bardzo ciekawa prac innych i wręcz nie mogę się doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super się złożyło-podobno przyszły moje nowe lalki!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite, 65osób! Ale z drugiej strony to rewelacyjne wyzwanie. Jestem Ci za nie szalenie wdzięczna :)

    Mi również udało się opracować kilka tematów z góry ale... wczoraj wieczorem stwierdziłam, że to jednak nie to :) i zaczęłam od nowa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie policzyłam siebie i jednak dołączyło jeszcze parę osób. Niektórych nie mogę dodać.
    Obecnie jest 71 uczestników :-)

    Selemia, jak to się mówi: szacun! ;)

    Dolls Cafe, to będzie co fotografować!

    Honorata, przypuszczam, że nie musiałaś zaczynać od nowa, bo świetne się ogląda Twojego bloga. :) Ale bardzo się cieszę, gdy ktoś chce 'robić codziennie jeszcze lepsze zdjęcia'!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie! :-)