wtorek, 17 lipca 2012

photo challenge


Proponuję Wam zabawę pt. 'BARDZO LALKOWY SIERPIEŃ'. Chodzi w niej o to, że codziennie przez miesiąc publikuje się zdjęcie na zadany temat. Oczywiście związane z lalkami. Zdjęć może być więcej, ważne, żeby były związane z 'hasłem dnia'.
Wymyśliłam 31 słów-tematów. Myślę, że nie są trudne. Przypominam, że Blogger (ale chyba inne serwisy blogowe też) ma bardzo pomocną - w razie np. wyjazdu - funkcję automatycznego publikowania postów. Osobiście planuję robić zdjęcia na zapas, z wyprzedzeniem, po kilka tematów na raz. Co z tego wyjdzie, zobaczymy.

Bardzo fajnie byłoby zobaczyć różne spojrzenia na ten sam temat. Niech to będzie taka kreatywna przygoda. Jak się spodoba, mam już pomysł na następną.
Przecież lubicie robić zdjęcia swoim lalkom, prawda?

Pomysł nie jest mój, znalazłam go na blogu Delicious Bliss, ale na lipcową akcję się spóźniłam, no i tam jest ograniczenie tylko do Blythe.

Osobiście podejmuję wyzwanie i zamierzam opublikować komplet zdjęć. Kto się przyłączy, niech da znać w komentarzu pod tym postem. W sierpniu dodam specjalną listę blogów biorących udział w zabawie. Im więcej osób, tym ciekawiej.

A oto tematy. Poniższy obrazek i baner z paska bocznego można wkleić podlinkowany na swój blog.



136 komentarzy:

  1. ja chcę :D bardzo ciekawa jest taka zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra, biorę udział, mam nadzieje, ze dotrwam do końca ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie spotka mnie gilotyna, jak nie uda mi się wytrwać do końca? Bo ja bardzo chciałabym wziąć udział :) Ale muszę jeszcze sprawę przemyśleć :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotka Cię jedynie satysfakcja, jak wytrwasz. O karach nic mi nie wiadomo :-)

      Usuń
  4. Hej! Trochę mi niezręcznie, w ogóle się nie znamy, a chcę tak nagle wprosić się do zabawy. Całkiem niedawno myślałam nad jakimś fotograficznym wyzwaniem na wakacje, a to brzmi świetnie. Na dodatek dopiero poznaję lalki, i to byłoby bardzo fajne ćwiczenie. Czy mogłabym też wziąć udział? Na wszelki wypadek zostawiam link do bloga (niezbyt lalkowy, jeśli to jakiś problem, przeniosę się gdzieś indziej) http://bialy-kot.bloog.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że możesz. Przez miesiąc pewnie się trochę poznamy :-)Zapraszam.
      Ewentualnie małym problemem jest to, czy uda mi się zalogować na bloogu, żeby dodać tam jakiś komentarz. Twoje gify z monsterkami są świetne!

      Usuń
    2. Udało się, ale nie ma opcji śledzenia komentarzy. Za to są reklamy ;-)
      Jakoś tak wyszło, że większość lalkowych blogów jest na Blogspocie, ale dodam do listy każdy zgłoszony blog.

      Nadal oglądam Twoją 'żywą' monsterkę :-)

      Usuń
    3. Było mi bardzo miło po przeczytaniu Twoich komentarzy :)) Reklamy na bloogu pojawiły się dopiero 2 czy 3 dni temu. To i fatalne tagi wpisów (przekierowują do wyszukiwarki serwisu..) i brak odpowiedzi na komentarze innych przekonało mnie, że jednak powinnam wrócić na blogspot. Podeślę sznurek jak już się urządzę.

      Usuń
  5. Ja też się podłączam! Oby poszło mi lepiej niż w maju (moje "Pullip A Day ;p) Super, że zrobi to więcej ludzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie wiedziałam o tej akcji, ale też nie mogę jej znaleźć na Twoim blogu.
      No właśnie w grupie raźniej, więc myślę, że pójdzie dobrze :-)

      Usuń
    2. EDIT: Znalazłam! 'Pogoda' i 'makijaż' fajnie wyszły :-)

      Usuń
  6. Ja też chętnie wezmę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja sie wlaczam do zabawy i zupelnie nie wyobrazam sobie inaczej:)
    Pomysl jest swietny skadkolwiek by sie nie wzial...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie super! Siedem osób! Dziękuję za zgłoszenia.

    Oczywiście zgłaszać się można jeszcze do końca lipca, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, czy sobie z blogowymi technikaliami poradzę. Najwyżej wkleję wakacyjne zdjęcia po powrocie. A pomysł jest bardzo bardzo!
    No i chyba na tajnym blogu na blogspocie to zrobię, bo moje dziergające czytelniczki na bloxie nie strzymaja 31 postów z lalkami.
    Ale chętnie, bardzo chętnie.

    http://www.weisefrau.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poradzisz sobie na pewno! A jak nie poradzisz, służę pomocą.
      Tajny blog do zadań specjalnych - dobra rzecz!

      Usuń
  10. I ja i ja!!!! Osiem :)

    Jakoś ostatnio więcej szyję niż fotografuję, trzeba koniecznie to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, trzeba zmienić, żeby była równowaga w przyrodzie ;-)

      Dziewięć, bo napisałyście prawie w jednej chwili z Gackową.

      Usuń
  11. Pomysł przedni chętnie wezmę udział o ile wytrwam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No dobrze, to i ja się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedenaście! Bardzo się cieszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zobaczyłam tą zabawe na blogu Alexisdoll.. chciałabym wziąść udział.. troche tak głupio , bo nie znam tego bloga i Pani.. Interesuje się lalkami i kocham im zrobić zdjęcia :D Jeśli będę mogła wziąść udział to zostawiam link do mego bloga : http://lalkomaniaa.blogspot.com/

    Serdecznie Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie nie jest napisane, że to akcja tylko dla znajomych. Wziąć udział może każdy, kto zamierza opublikować 31 postów z lalkowymi zdjęciami na podane tematy. Także zapraszam!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. Ja też się zgłaszam :) W prawdzie dopiero od paru dni posiadam swoją laleczkę, ale mam ochotę spróbować, bo zabawa bardzo mi się podoba :) Mój blog to:
    www.slonimrowka.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chętnie wezmę udział w zabawie:) Wyjeżdżam, ale dobrze, że można zaplanować notkę, więc wszystkie zdjęcia będą na czas:) Zresztą dzięki temu jest okazja dodać jakieś zdjęcie do notki:D Pozdrawiam Ja i Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aha. dziękuje za taką życzliwość! Biore udział w zabawie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja bym chciała uczestniczyć, ale wyjeżdżam 6 a wracam 18 i nie wiem jak zrobić te notki. Jak zrobić te automatyczne notki?

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam. W sierpniu dodam listę blogów.

    Notki automatyczne, a właściwie zaplanowane można dodać w formularzu pisania nowego posta. Po prawej, w ustawieniach posta, jest zakładka harmonogram, a tam 'ustaw datę i godzinę'. Po wskazaniu dnia (i wybraniu godziny) i kliknięciu 'gotowe', post powinien się opublikować w wybranym dniu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zabawę znalazłam przez blog Alexisdoll, Pani bloga jak dotąd nie znałam, ale udział chętnie wezmę, a także dodam blog do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Również chętnie wezmę udział :)
    mangustowo.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Idę na to! :)
    borze.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Wpadłam tu z bloga borze i również włączam się do zabawy :D
    Wszystko pojawi się tutaj: http://aligl.pinger.pl

    Tylko małe pytanie techniczne: na zdjęciach nie musi być wciąż ta sama lalka, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale się Was nazbierało! Fajnie!

    Lue, nie musi. Może, ale nie musi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też z chęcią wezmę udział.Przydalo by mi sie publikować więcej postów.A do tego-fajnie brzmi :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety muszę zrezygnować z udziału w zabawie. Jutro z samego rana wyjeżdżam a przez całe zamieszani i szykowanie nie zdążyłam porobić zdjęć:/ Życzę Wam udanej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. barrrdzo chętnie wezmę udział! świetna zabawa :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Super pomysł. Nie wiem czy wytrwam do końca, bo w sierpniu będę się przeprowadzać, ale przynajmniej część postów wstawię. Dawno nie fotografowałam lalek.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też z radością przyłączę się do zabawy :) Sasasasa !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniały pomysł! Genialny w swej prostocie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Z miłą chęcią wezmę udział! :D
    Naprawdę fantastyczny pomysł. :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Hmmm...a co tam :D ja też wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  33. Czy mogłabyś mi wytłumaczyć jak włączyć opcję automatycznego dodawania postów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notki automatyczne, a właściwie zaplanowane można dodać w formularzu pisania nowego posta. Po prawej, w ustawieniach posta, jest zakładka harmonogram, a tam 'ustaw datę i godzinę'. Po wskazaniu dnia (i wybraniu godziny) i kliknięciu 'gotowe', post powinien się opublikować w wybranym dniu.

      Usuń
  34. Zapraszam wszystkich!
    Nie sądziłam, że ta akcja wzbudzi takie zainteresowanie. Bardzo się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  35. chyba też wezmę w tym udział, to wydaje sie fajną zabawą!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też się dopiszę!
    Tylko mam nadzieję, że zrobię tyle zdjęć ile potrzeba i dam radę wytrwać do końca ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Biorę udział, ale wypełnię tylko częsć tematów bo w sierpniu mam wyjazdy ^.-

    OdpowiedzUsuń
  38. kurcze zgłaszam sie :) fajny pomysł :) mam nadzieje ze wytrwam do konca, a mam pytanie czy mozna zamiast zdjec opublikowac animacje poklatkową ze zdjec??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można! Oby była tam jakaś lalka i jakoś się wiązało z tematem. 31 animacji... nieźle :-)

      Usuń
    2. hehe no coś Ty 31 to bym chyba nie dała rady :) miałam pomysł na kapelusz, nie wyrobiłam sie, ta animacje napewno zrealizuje ale na któryś z tematów na pewno sie pojawi u mnie animacja zamiast zdjęć :)

      Usuń
  39. Ja też się zgłaszam :)i życzę wszystkim wytrwałości ( sobie najbardziej) ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kurcze i ja sie chętnie przyłączę :D

    Obym nie zapomniała :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej! Przypadkiem wpadłam, a ta zabawa bardzo mi się podoba. Mam bloga na pingerze. Kolekcjonuje porcelanki, ale rodzaj lalki chyba nie robi różnicy :) Aha, czy zdjęcia muszą przedstawiać jedną lalkę, czy w całej sierpniowej sesji moga brać udział różne panenki, codziennie inna? Czekam na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą być różne, może być jedna.

      Usuń
  42. Dzięki za odpowiedź. Zgłaszam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  43. czy jak ma się blog na pinger też można się zglosić bo jak tak to ja jak naj bardziej się zgłaszam :) ?

    OdpowiedzUsuń
  44. dobrze to ja podam link do bloga http://swiat.julus.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie. Może to zmobilizuje mnie do sięgnięcia po aparat :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja również biorę udział! Mam nadzieję, że wytrwam do końca.

    OdpowiedzUsuń
  47. Też się zgłoszę, nie będzie już nudno ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Z wielką chęcią wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Hah. Zawsze marzyłam o wzięciu udziału w takiej zabawie. Fajnie, że nie ma ograniczeń np. tylko pullip, dal, blythe itd. bo takiej lalki jeszcze nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby nie było wątpliwości:

      http://lalkiizuza.blogspot.com/
      To adres bloga na który będę dawać zdjęcia :).

      Usuń
  50. Bardzo fajny pomysł na zabawę. Z chęcią wezmę w niej udział.

    OdpowiedzUsuń
  51. Strasznie chciałam wziąć udział, ale miałam wyjechać na połowę sierpnia...ale przypomniałam sobie o automatycznych notkach, no i okazało się, że jadę na max 10 dni. ^^
    Zgłaszam sięęę! Sądzę, że wytrwam, już kiedyś coś takiego robiłam. ;)

    http://my-ideas-and-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. zgłaszam się! :)

    http://zazie.com.pl/category/dollina-lalek-zazie/

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam kolejnych uczestników! Nie przypuszczałam, że będzie Was tyle :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Z chęcią bym się zgłosiła, tylko że... jestem pierwszy raz na tym blogu, ale już mi się podoba ;)
    A tak pozatym, czy trzeba posiadać lalkę kolekcjonerską?
    No, takiej nie mam, ale mam inną modelkę dla której chętnie szyję :)
    Jeśli ta dwa ''kłopoty'' nie stanowią problemu, to prosiłabym o zapisanie mnie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi być po prostu lalka. Niekoniecznie szumnie zwana kolekcjonerską.

      Usuń
  55. NOooo.... chętnie spróbuję :)

    pullip-and-handmade.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się :)
    http://dracucandace.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  57. Pewnie ! :)
    Czemu nie...
    Zapisuj ;D

    your-pullip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Witam! Też może uda mi się wziąć udział w tej zabawie, przynajmniej częściowo.

    OdpowiedzUsuń
  59. Super biorę udział
    pinkusek.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Wspaniały pomysł :) Niestety nie mam czasu na jego realizację :(

    OdpowiedzUsuń
  61. A spróbuję, będzie wyzwanie! Mam nadzieję, że dotrwam do końca :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Chętnie bym wzięła udział ,ale nie wiem czy mogę dodawać zdjęcia na pingerze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba ,że trzeba na spocie ? :) mi obojętnie :D

      Usuń
    2. Skoro Tobie wszystko jedno, to na Blogspocie. Łatwiej dodać do listy (nie trzeba zmieniać nazwy z 'wpisy na blogu' czy jakoś tak). Kto ma bloga tylko na Pingerze, niech dodaje na Pingerze.

      Usuń
  63. Ojej, jeszcze kilka osób... Naprawdę przesadzacie z ilością Was ;-) Przewidywałam kilka osób, a będę musiała zrobić jutro bardzo długą listę.

    Żartuję... zapraszam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja chcę biorę udział ja dodaję na pingerze jako UkochanyGrell

    OdpowiedzUsuń
  65. Matko, ja jak zwykle opóźniona;)
    oczywiście biorę udział i zrobię wszystko żeby wytrwac do końca :)
    pomysł photo challenge FANTASTYCZNY, wieczorem umieszczę linka na moim blogu i dziś jeszcze do Ciebie napiszę już bardzo konkretnie w wiadomej sprawie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze zdążyłaś prawie w ostatniej chwili!
      A ja mam nowy pomysł konstrukcyjny na 'wiadomą sprawę' :-)

      Usuń
  66. To ja też się zgłaszam :D Zdjęcia do 3 pierwszych dni już zrobione :D
    To będzie niezła zabawa :D Mam tylko nadzieję, że uda mi się wytrwać do końca...

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja też się zgłaszam :) Mój blog www.alexkub.pinger.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Wszystkim się uda! :)
    Mi zwłaszcza musi się udać, bo najgłupiej będzie, jak osoba, która ogłosiła akcję, nie opublikuje kompletu zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  69. Super pomysł, też się dołączam, choć wizja 31 postów,dzień po dniu jest nieco przerażająca (zwłaszcza patrząc na częstotliwość mojej pisaniny na blogu... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  70. W zasadzie to też z chęcią wzięłabym w tym udział :) przepraszam tylko, że tak późno się z tym obudziłam, ale to dlatego bo dopiero co wróciłam z miesięcznego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  71. W zasadzie jestem tu nowa a ten bardzo lalkowy sierpień mi się spodobał czy mogła bym dołączyć do zabawy?!!

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam się :)
    http://rockinfunnydolls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Mam nadzieję że mogę się wprosić do zabawy. Może dzięki niej wreszcie będę miała motywację żeby ruszyć bloga w końcu.

    OdpowiedzUsuń
  74. Moja koleżanka też się zgłasza ale nie ma konta na google więc ja dodaje komentarz to link na jej blog http://clawdeen1234.pinger.pl/ a to na mój http://cleo.de.nile.pl.pinger.pl/ bo chyba wcześnie nie podałam.

    OdpowiedzUsuń
  75. Witam kolejnych uczestników!

    MissMagix8090, proszę, żeby zgłaszać się osobiście.

    OdpowiedzUsuń
  76. Dołączam! W ostatniej chwili, ale dopiero co się od siostry o tej akcji dowiedziałam. Pomysł jest genialny :D
    Mój blog: http://fotki-arkeneyi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Dziękuję wszystkim za zgłoszenia. Chyba już nikogo nie przybędzie przez 19 minut. Zamykam listę i idę spać :-)

    Pinkusek, jak dodaję Twojego bloga do listy, to pojawia mi się link do http://tonietyskarbie.pinger.pl/m/13859384?from=rss . O co chodzi? Jakieś dziwne przekierowanie? Nie będę linkować do wulgaryzmów.

    OdpowiedzUsuń
  78. a trzeba robić sesję czy można fotostory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma być co najmniej jedno zdjęcie lub animacja/gif na temat.

      Usuń
  79. Odpowiedzi
    1. Można. Tylko żeby była w nim co najmniej jedna lalka oraz coś związane z tematem dnia.

      Usuń
  80. Może troszkę późno, ale zgłaszam się :)
    Postaram się dodawać zdjęcia codziennie :D
    http://kukichanx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Zgłaszamy się :). Będzie motywacja do robienia fotek. Nam będzie łatwiej bo blog prowadzimy we dwie - Jola i Karolina (czasami pod nickiem Caspeer)

    OdpowiedzUsuń
  82. zgłaszam się

    wszystko pojawi się tu
    http://pullip.jula.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgłaszam się :) w końcu mam internet :)

    OdpowiedzUsuń
  84. ^^ Ale fajnie! Wieść o tej zabawie dotarła i do mnie! Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy!

    Mój blog: http://plastikuczar.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    Lunarh

    OdpowiedzUsuń
  85. Świetna zabawa :D
    Też wezmę udział, mam nadzieję że wytrwam :3

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się na ostatni moment ;p
    Bo zastanawiałam się czy wytrwam ;D

    OdpowiedzUsuń
  87. Dopisałam wszystkich, którzy zgłosili się wczoraj. Bawcie się dobrze!

    Jedną osobę z wcześniej zgłoszonych usunęłam, bo pisała jakieś posty (czyli nie wyjechała), ale nic na temat, więc chyba zrezygnowała.

    OdpowiedzUsuń
  88. OJ ZA PÓŹNO, SZKODA, POBAWIŁABYM SIĘ, POWODZENIA WSZYSTKIM:)

    OdpowiedzUsuń
  89. Amanda, jak szybko zrobisz zaległe tematy, to Cię dopiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  90. ja to mam zapłon... wczorajszy i dzisiejszy temat jest, ale dopiero przyszło mi do głowy, że może jednak wypadało by się jeszcze zapisać.....
    także wybacz mą gafę :D
    jakby co jestem i ja :D

    OdpowiedzUsuń
  91. Ja bym chciała dodałam zdjęcie wczoraj. Ale jestem na wyjeździe i nie mogę dodać zdjęcia z kapeluszem ponieważ go nie mam i nie mam nic do szycia ;/
    Przyjmiesz mnie do zabawy?

    OdpowiedzUsuń
  92. Ale na drugim blogu nauczeciemruczec01.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. Gałagutek, pozwoliłam sobie Cię dopisać, jak zobaczyłam na Twoim blogu, że bierzesz udział w akcji.

    Narcyzowaa i Asiuleczka, dopiszę Was jutro wieczorem, jak będą zaległe zdjęcia.

    Teraz już naprawdę zamykam zgłaszanie się. Mam kilka pomysłów na następne fotograficzne wyzwania, więc kto teraz nie zdążył, na pewno jeszcze będzie szansa dołączenia do kolejnej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  94. marivwko chcę się odpisać. Ostatnio jestem zajęta pakowaniem i zrobiłam się nerwowa.

    OdpowiedzUsuń
  95. Biorę udział! :3 Pierwsze 15 ddni gotowe.. Nie załapałam się tylko na kapelusz :c

    OdpowiedzUsuń
  96. a ja dopiero dziś się połapałam o co chodzi z tą herbatką :D Szkoda że już za późno, może na następną się załapię ;)

    OdpowiedzUsuń
  97. Zajmę się tym, jak tylko dotrę do swojego komputera.

    OdpowiedzUsuń