wtorek, 7 sierpnia 2012

BLS 07 motyl

 






Znowu Blythe.
Z dedykacją dla Doll Whisperer :-)


14 komentarzy:

  1. prześliczne żywe kolory! :)) no i w końcu Twoja Blythe wygląda na zadowoloną z życia :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te motylki! :D I bardzo ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kolory! Fajny pomysł na fotkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Motylki wyszły cudnie! Pięknie się prezentują z Twoją Blythe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super! Bardzo fajny pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Motyli mnóstwo :) Fanką Blythe nie jestem, ale tutaj wygląda nawet sympatycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się! Piękny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne!!! Bardzo ciekawy pomysł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne kolory, kojarzą mi się z jesienią! bardzo ciekawy pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo za dedykację :)))
    od razu zrobiło mi się wakacyjnie, motyle i cykanie świerszczy :)))
    zdjęcia prześliczne - bardzo podoba mi się kolorystyka (takie piękne nasycone barwy) i sam pomysł z szpilkami-motylkami - bardzo kreatywnie i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, bardzo ciekawy pomysł. Martwię się tylko o Blythe czy ją głowa od tych szpilek nie rozbolała ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie nie można zarzucić Ci braku kreatywności :) Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealnie dobrane kolory i jak zwykle twórczo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie! :-)