czwartek, 9 sierpnia 2012

BLS 09 skarpetki








Ha! Dziś wreszcie tylko jedno zdjęcie ;-)

10 komentarzy:

  1. Ha ! ^^

    Zawsze podobały mi się te zielone skarpetki połączone z tymi butkami.Takie coś a'la rajtuzowate.
    W ogóle Twoje lalki mają odjazdowe buty ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. też mi się marzyło takie zdjęcie ale nie mam tylu skarpetek, nie wspominając o butach :) moje faworytki to fioletowe z kokardkami i czerwone baleriny.
    P.S. Na czym siedzą Momoko? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedno zdjęcie, za to duża różnorodność skarpetek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki wybór skarpetek! świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. heh :d widzę, że do koloru do wyboru! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co nogi to inne skarpetki... Super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe :)
    jakie urocze skarpetki ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bovary, cudne, szczegółowo wykonane oryginalne buty Momoko to jeden z powodów, dla których uwielbima te l;alki :)

    Kinga, Momoki siedzą na gąbce z hipermarketu budowlanego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Momokowe butki to chyba najfajniej wykonane, najbardziej różnorodne i modne butki ze wszsytkich w skali 1:6.
    Ale skarpetki Twoje panny mają BOSKIE! Jak opuści mnie letni leń (a niewiadomo kiedy to nastąpi ;) to moim też uszyję klika takich ślicznych par :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Momokowe nóżki, momokowe skarpetki, momokowy świat.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie! :-)