środa, 15 sierpnia 2012

BLS 15 okulary





Dziś rekwizyty z serii 'zrób to sam', bo niestety nie mam żadnych oryginalnych lalkowych okularów.

Kiedyś znalazłam w internecie  okulary dla mniejszych lalek wykonane z takiego sztywniejszego przezroczystego plastiku, na przykład z jakiegoś opakowania. Zrobiłam takie Momokom, ale nie mogę ich znaleźć. Gdyby ktoś chciał coś podobnego zrobić, to odradzam używania czarnego pisaka - takiego, co pisze po wszystkim - bo może pobrudzić twarz lalkom. Bezpieczniejszy jest lakier do paznokci.



Bonus :-)




18 komentarzy:

  1. Dla mnie wszystko wykonane własnoręcznie ma największą wartość. Pięknie i bardzo pomysłowo zrobiłaś okulary dla Blythe. Szczególnie różowe wyglądają twarzowo i bardzo zabawnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje okulary są wspaniałe! Fantastyczny pomysł :)
    Szczególnie pierwsze zdjęcie bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpisuję się pod tym co napisała Aniarozella :)
    Ręcznie robione rzeczy są bezcenne i mają jedyny w swoim rodzaju urok.
    Ale podgoniłaś z tematami - prawie wszystko powykreślane! :))) Dziś mam wyjątkowo wolny od pracy dzień - postaram się zrobić choćby połowę tego co Ty, bo najbardziej nie lubię momentu gdy zbliża się wieczór - a ja nie mam zdjęcia na BLS.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne okulary i świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalne okularki! Co do rękodzieła - jest w moim przekonaniu dużo ciekawsze niż rzeczy ze sklepowych półek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne okulary... Te czerwone maja nawet szkła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ci wyszły te okularki! Ja jestem zafiksowana na handmade, więc dla mnie ręcznie robione rzeczy zawsze są najpiękniejsze na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetną minę ma Twoja modelka, dobrze się komponuje z okularami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję wszystkim za przemiłe komentarze :)

    Doll Whisperer, powykreślane tematy to te, do których mam zdjęcia, niektóre trzeba jeszcze 'obrobić' i przede wszystkim wybrać zdjęcia, co zajmuje dłuższą chwilę. Musiałam podgonić, bo mam różne inne fajne zajęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne okulary !!!
    Aż trudno uwierzyć, że sama zrobiłaś ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Hah! Świetne te okulary! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha, w okularkach i z tą naburmuszoną minką skojarzyła mi się z poważnym Heniem z reklam Tesco. Oczywiście, w przeciwieństwie do niego, jest śliczna i drobna ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle świetne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Wystrzałowe okulary! Gratuluję pomysłu i zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba Twoja akcja i śledzę ją na wielu blogach.
    Sama chciałam sie zgłosić, ale nie mam na tyle dużo czasu, żeby załączać zdjęcia codziennie, więc się nie zgłaszałam. Teraz nadrobiłam tematy od 1 do 15.
    Chciałam je zamieścić.
    Mogę użyć loga BLS?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję :)

    Imogen, możesz.
    Zapraszam na kolejne 'wyzwania fotograficzne' :) Prawdopodobnie będą krótsze.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawe okulary, szczególnie te różowe! ich chropowata powierzchnia jest bardzo niecodziennym pomysłem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie! :-)