sobota, 18 sierpnia 2012

BLS 18 róż


Różowo...
... i mniej różowo.


I znowu całkiem różowo :-)

15 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, panna śliczna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie fajny ten różowy! Moim zdaniem cały problem z kolorem różowym polega na jego nadmiarze - dziewczynka w różowej kurteczce, różowych spodenkach i bucikach jedzie w różowym wózku, trzymając w ręku różową lalkę. A gdyby tak zrobić rewolucję i sprawić, by różowy był zwykłym kolorem ?

    OdpowiedzUsuń
  3. A się przestraszyłam, że rozwaliłaś kubeczek do sesji :D ufff :D świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko różowe!!! Wow.... Świetnie to wygląda, i ten kubeczek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki "róż" to ja owszem, bardzo, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia, kocham te twoje kubki :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny pomysł i sporo pracy. Zgaduję, że conajmniej 8 przedmiotów widocznych na zdjęciu zrobiłaś sama :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko jak ona ładnie wygląda! Po prostu tak ślicznie, że nie mogę oczu oderwać. Przepadłam. A te buty są po prostu mistrzowskie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jakaś ta lalka zaspana skoro upuściła kubek hehe ^^

    Nie lubię lalek blondynek ale ta jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem co lubię bardziej, Twoje mebelki, Twoje ubranka czy też Twoje miniatury !@@ zazdroszczę talentu, wszystko wygląda bardzo realistycznie, i po prostu ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. biedny kubeczek! (przypomniało mi się, że ZNOWU zapomniałam zabrać herbaty z kuchni, i ZNOWU będę musiała podgrzewać ją w mikrofalówce)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kubek! Tak się zastanawiam, dlaczego ja nie mam takiego talentu do tworzenia tych wszystkich mebelków, miniaturek... Cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Drugie zdjęcie wyszło idealnie. Poza lalki i roztrzaskany kubek są pierwszorzędne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie! :-)