środa, 22 sierpnia 2012

BLS 22 koło








Dzisiaj 'kwadratura koła' ;-)

18 komentarzy:

  1. "Momoki" super, ale jak zobaczyłam Heidi, to nie mogłam się nie uśmiechnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :)
    Hedi jest niesamowita ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne koło ;-)
    Hedi - rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pomysłowe! Skąd ty bierzesz takie świetne pomysły? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał! Spora kolekcja :) nie sądziłam, że tyle ich masz. Która Momoko jest Twoją ulubioną, jeśli taka jest? :)
    Heidi psoci, bo ma spodnie. Załóż jej sukienkę to przestanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za miłe komentarze :)

    kinga, właściwie to mam ich trochę więcej... :) Trudno powiedzieć, którą lubię najbardziej. Każda spodobała mi się z jakiegoś powodu. Bardzo cenię Momoki z krótkimi włosami, ale uwielbiam też dwie z lokami/afro (których dziś nie pokazałam), cudna jest Snow White z szarymi oczami, przeurocza Marrons Glaces z oczami patrzącymi w prawo (rzadkość u Momoko), wyjątkowa Ethnic flower w wersji 'opalonej', a np. z tych na zdjęciu bardzo lubię Day-Off Delight (ta w kwiecistym sweterku). Mogłabym tu długo o tym pisać :) Kiedyś przedstawię wszystkie.
    A Heidi ma spódnicę, ale może wygląda jak spódnicospodnie. Domyślam się jednak, że chodziło o coś bardziej zwiewnego :) Muszę jej coś uszyć koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolo jest kazdy widzi ;) dzieki tobie coraz bardziej przekonuje sie do momoko ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne momokowe koło. Niby te buzie takie same a każda inna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w pierwszym zdjęciu Heidi. Bardzo fajne momokowe koło ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super te zdjęcia :) Chciałbym kiedyś zobaczyć całą twoją kolekcję lalek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hah świetne :D najlepsze te z Heidi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Twoje zdjecia! uwielbiam je !:)

    OdpowiedzUsuń
  13. koło w koło :) piękna kolekcja - pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna kolekcja! szczególnie mi sie podoba ta Momoko z fryzurą na pazia, ale wszystkie są śliczne, chciałoby się mieć je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia z Heidi genialne. Panna wygląda tak naturalnie, że zapominam, ze to lalka...

    No i oczywiście zachwyca mnie domkowy parkiet :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie! :-)