czwartek, 30 sierpnia 2012

BLS 30 dziesięć



 1:12, 1:6 i 1:4.
 

17 komentarzy:

  1. Cudowne 10, zabieram wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaaaa!!!! BOSKIE są te krzesełka! Gdyby były w skali dla moich panien - zabrałabym bez pytania wszystkie!
    Po prostu miniaturowe, prześliczne cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, te krzesełka są pięknie wykonane i równie pięknie wyglądają. Dobrze, że mam w skali 1:6 i w większej skali dla moich 43 cm panienek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne krzesełka !!! Mogę zabrać choć jedno (?) ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne.... Takie kolorowe i takie "prawdziwe" :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ajaj.. świetne te krzesełka! Układ i zdjęcia cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja poproszę różowe i błękitne ;) świetna kompozycja, kojarzy mi się z wystawą w galerii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello from Spain: I envy! I love all those chairs. I like the variety of colors ... Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jakie cudowności :)Zakochałam się bez pamięci :)
    Ja chcę takie z czerwonym z serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wykonane krzesełka, podziwiam je odkąd zobaczyłam jedno z nich na Twoim blogu. bardzo podoba mi sie Twój dosyć ascetyczny styl!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeny, ale fajne krzesełka. Żebym chociaż jedno takie miała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. takie artystyczne- niesamowite! krzesełka i fotka ...podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne są te krzesła. bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ śliczne te twoje krzesełka !!!
    Czy jest opcja zmówienia u Ciebie takich w skali Dynamitkowej a nawet Tonnerkowej? Jeśli tak, to napisz mi na maila, co i za ile :-) ola.krupa@gmail.com
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne są te krzesełka.Aż zapragnęłam kilku sztuk.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję :-)

    Zawsze można się ze mną skontaktować contact@minimagine.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie! :-)