piątek, 7 września 2012

New York









14 komentarzy:

  1. Suuper! Zachodzę tylko w glowe czy to pierwsze zdjęcie miło być takie zamazane czy nie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie! Jak Ally McBeal na przerwie lunchowej :))))
    Roombox - nawet nie umiem znaleźć słów jak jest piękny i perfekcyjnie, co do najmniejszego szczególiku wykonany.
    Bardzo też mi się podoba ta śliwkowa princeska i czarna bluzeczka - Ty to szyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna torba! Fajny roombox ale przydałby się widok z tarasu na panoramę miasta ;)no chyba, że smog wszystko zakrył...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :-)

    kremoowadoll, miało, miało, Momoko powoli wyłaniała się z 'ciemności' ;-)

    Doll Whisperer, to taki półroombox właściwie :-) Princeska jest od Momoko 'Marrons Glaces', bluzka mojej produkcji, ale ona tylko do zdjęcia wygląda w miarę dobrze - upchnęłam ją pod sukienką (była szyta ze trzy lata temu na nieco szerszą lalkę Simone Rouge).

    kinga, torba oryginalnie należała do Momoko 'Groovy Baby'. Rozbawił mnie ten smog, dobry pomysł! Myślałam o panoramie, ale nie chciałam pożyczać żadnego obrazka z netu (niestety nie mam własnego zdjęcia nowojorskich drapaczy chmur), więc uznajmy, że to naprawdę wysoki budynek i widać tylko niebo - zależnie od ustawień monitora: niebieski lub szare ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny roombox, sama bym mogla miec taki taras w nowym yorku :3 nawet jakby smog mial zakrywac cala panorame ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka samotność w wielkim mieście. Bardzo fajne kolory sesji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle niesamowita sesja !

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby bardzo proste tło (ojej, sama dziubałaś te cegiełki??), a doskonale czuć klimat miasta. Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycająca! zarówno sesja jak i modelka.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny roombox :) zazdraszczamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem w szoku jakie piękne są Mamoko!!!
    Na dodatek zakochałam się w tej sesji i w tej princesce.
    Spróbuję taką uszyć z cienkiej dzianiny tylko na jakąś Fashionistkę,
    bo takowe posiadam.
    A bloga dodaję do swoich ulubionych. Wszystko tu jest boskie :-)))
    A.
    szycienocne@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie! :-)