wtorek, 29 stycznia 2013

furniture for 16" dolls






5 komentarzy:

  1. Marzą mi się takie meble :-) zestaw jest cudowny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mebelki już chwaliłam nie raz, więc tym razem tylko pooglądam z przyjemnością. Bardzo podoba mi się ten zestaw spodnie i śliczny sweterek. Moje ciało antośkowe z głową Belli chyba będzie się domagało jakiegoś nowego ubiorku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strój lalki godny jest uwagi. A o meblach zamilczę, bo czysta linia zachwyca i już.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję.

    Coco Dolls, można sobie nawet wybrać kolor :) Zapraszam.

    Aniarozella, strój nie jest specjalnie elegancki, ale może przywoła wiosnę ;)

    Gackowa, w temacie mebli na swoje 'usprawiedliwienie' mam to, że jestem architektem wnętrz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mebelki piękne ale mnie się marzy taka lalka (najlepiej w jak najniższej cenie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie! :-)