piątek, 25 stycznia 2013

pins

 
Inne zastosowanie tapicerowanego taboretu wygląda tak:


Już chyba kiedyś pisałam, że FR-ki mają za długie nogi. Jednak wcześniej nie przyglądałam się zbyt dokładnie tym lalkom w pozycji siedzącej. Proporcje ciała mają średnie i uda wyglądają dziwnie. No ale to lalki do prezentowania raczej ubrań niż krzeseł. Pod tym względem Momoko są bardziej uniwersalne.
A poza tym to Imogen zmieściła się w wielokrotnie już tu pokazywaną momokową sukienkę. I wymienne dłonie są fajne.

4 komentarze:

  1. Wypasione są, eleganckie, wytworne, wdzięku Momoko nie maja za grosz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona jest bardzo ładna :)
    Taboret bardzo mi się podoba, chętnie moim lalką taki bym dała

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Chciałabym Cię nominować do Liebster Award. Będzie mi bardzo miło, jeśli odpowiesz na moje pytania: http://marisol-greta.blogspot.com/2013/01/marudzenie-i-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gackowa, FR-ki mają swój inny, wyniosły czar.

    Nemi, ten taboret już niestety nie istnieje. Ale kilka innych jest dostępnych, zapraszam :)

    marisol, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie! :-)