sobota, 16 lutego 2013

no furniture



Dziś całkiem bez mebli. Uraczę Was za to wieloma zdjęciami tej samej lalki w tym samym stroju na podobnym tle. Uprzedzając pytania, to pierwsze zdjęcie ma być takie nieostre. Bo tak.
Muszę przyznać, że Imogen jest całkiem fotogeniczna. Nie mam dla niej żadnych butów, co z jednej strony trochę ogranicza, ale z drugiej likwiduje problem z długimi pionowymi zdjęciami całej lalki. Ubrania pożyczone od Momoko (w niektóre się mieści).
Kto zgadnie, jak powstały elementy tła?







8 komentarzy:

  1. Wspaniałe. Uwielbiam o Ciebie zaglądać, nie tylko dla pięknych mebli ;) Imogen zdaje się być idealną modelką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna lalka o zjawiskowej urodzie!!! Śliczne ubranka idealnie do niej pasują!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest, a zdjęcia doskonałe! :)
    Nie mam żadnej lalki z IT o blond włosach, dlatego będę tutaj zaglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna panna i bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lalka przepiękna, a tło wygląda jak papier do EKG ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :)

    Zazie, domyślam się, że chodzi Ci o te nadrukowane kratki (nie wiem, jak wygląda papier do EKG). Chyba wyraziłam się nieprecyzyjnie, bo chciałam zwrócić uwagę na nierównomiernie faliste zgniecenie tych kartek, które mi się bardzo podoba, ale powstało niestety w wyniku wciągnięcia brystolu do drukarki :) Słabo mi idzie wymyślanie zagadek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne ubranie, masz dar trafiania w mój gust (wybacz, patrząc po moim stylu to kiepski komplement XD ) i Twoje ubranka szczerze mi sie podobają, kojarzą mi sie z latami 60'tymi i ze współczesną japońską modą

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna lalka,zwiewna eteryczna i subtelna,przynajmniej tak widac na zdjeciach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie! :-)