wtorek, 5 marca 2013

tonner size




9 komentarzy:

  1. Mileno, te czarny hoker jest o prostu REWELACYJNY! Strasznie podoba mi się to, że ma tak lekko wygięt nóźki - nadaje to jemu takiej lekkości i wyrafinowania. Jesteś po prostu mistrzynią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)

    Marto, czarny hoker jutro wybywa za granicę, ale w razie czego wiem, jak zrobić następny ;) Mam też różne kolory 'skórzanej tapicerki'. I wielką ochotę na wymianę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne są te siedziska dla Tonnerek :) Muszę kiedyś zdobyć taki taboret, jak na pierwszym zdjęciu...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe! Muszę kiedyś takie zdobyć, ale to w dalekiej przyszłości niestety.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne mebelki. Sweterki też mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mebelki wyszły Ci rewelacyjnie!!!
    Bardzo podoba mi się Tonnerka z pierwszego zdjęcia! Ten cudny makijaż i włosy.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się wszystko: sweterki precyzyjnie zrobione, krzesełka, zdjęcia. Też bym chciała mieć lalkę Tonner i takie krzesełka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wszystkim za przemiłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie! :-)