czwartek, 6 lutego 2014

wyzwanie fotograficzne: lalkowy alfabet 2014


Proponuję kolejne wyzwanie fotograficzne. Taką akcję typu 'nie mam czasu, więc wezmę udział w jeszcze jednym projekcie'. A tak na serio to światło do zdjęć coraz lepsze, dzień dłuższy, nic tylko fotografować. Mam nadzieję, że kogoś zachęciłam.

Zabawa polega na tym, że w konkretnym dniu publikuje się lalkowego posta (z co najmniej jednym zdjęciem) na zadany temat i dodaje się do listy osób biorących udział w akcji. Ta lista będzie tym razem w komentarzach pod postem. To najmniej skomplikowany sposób na zebranie wszystkich postów na dany temat w jednym miejscu. Czyli, jeśli gdzieś wyjadę lub nie będę miała internetu (co może się zdarzyć latem), to będziecie mogli dodawać linki. Oczywiście zobowiązuję się do publikowania 'postów-baz', do których będzie można się dopisywać. Takie rozwiązanie ma jeszcze jedną zaletę - możliwość dodawania Waszych linków w dowolnym momencie, nawet w grudniu do posta czerwcowego, jeśli ktoś będzie sobie życzył. Nie trzeba też opublikować kompletu postów. Będzie mi bardzo miło, jeśli przyłączycie się choć na kilka tematów.
W związku z tym, że wyszły mi 23 tematy, rozłożyłam je na cały rok, żeby nie było zbyt intensywnie. Polecam robienie zdjęć i przygotowywanie postów 'na zapas', na przykład w weekend.

A oto tematy:









































 








Podlinkowany obrazek można umieścić na swoim blogu (jako 'przypominajkę').

Poprzednie wyzwania fotograficzne: Bardzo Lalkowy Sierpień, Lalkowy Wrzesień Wyborowy i Lalkowy Marzec Linkowy.

Kto się przyłączy? Zapraszam!


30 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Ja się przyłączam - ostatnie zabawy mi sie szalenie podobały - a tu rozciągnięcie w czasie ułatwia zadanie, choć można przypadkiem zapomnieć hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również z przyjemnością zgłaszam udział ;P
    Tym sposobem może wrócę do regularnych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł! z chęcią dołączę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyłączam się!!! Nigdy nie brałam w takiej zabawie udziału, niektóre tematy są trudne, ale to będzie jeszcze większa radocha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hura! Przyłączam się ochotą!
    Fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie się przyłączę. Bardzo ciekawy projekt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę, że się przyłączycie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to ja też, ja też się przyłączam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyłączam się z ochotą i mam nadzieję, że wystarczy mi wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że mi się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyłączam się. Pomysł z rozłożeniem w czasie ... idealne rozwiązanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. przyłączam się:) internet mi troszkę szwankuję więc obrazek dodam u siebie dopiero jutro

    OdpowiedzUsuń
  13. przyłączam się :))))
    Także robię to po raz pierwszy :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tez mam wielka ochotę się przyłączyć...Czy można??? Nigdy nie brałam udziału w żadnych zabawach ale ta brzmi świetnie .. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za zgłoszenia. Zapraszam wszystkich, jutro startujemy! Mój post jest ustawiony na godzinę 6:30 :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak tylko odzyskam aparat chętnie się dołączę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł :) a można dołączyć w dowolnym momencie? Niestety przegapiłam już A :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Pikulina, można, jak najbardziej. Można też dodać zaległe tematy lub sfotografować tylko wybrane. Chociaż przyznaję, że alfabet najlepiej 'wygląda' (zrealizowany) w całości.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też się przyłączam - z pewnym opóźnieniem ale z wielką radością.
    DZIĘKUJĘ, Milena :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Marta, bardzo się cieszę na Twoje zdjęcia z Twoimi lalkami :)) Mogą być nawet z tym dziwnym dolfem ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dołączę się, chociaż będę z doskoku. Można?

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście, że można. Zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też się z chęcią dołączę. Na sam widok listy od razu chce mi się łapać za lalki, maszynę do szycia, i komórkę XD

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też chętnie wezmę udział w zabawie, choć posty będą nieregularne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja się już dołączyłam, ale komentarz mi się nie opublikował ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie! :-)