środa, 9 kwietnia 2014

filiżanki



To będzie post taki trochę 'Z archiwum L'. 'L' jak Lalkovo, czyli mój pierwszy blog (aktualizowany nieregularnie w latach 2008-2009), który zamierzam zlikwidować, ale najpierw częściowo zarchiwizować tutaj.

Na początek moja ulubiona 'porcelana' (ze stycznia 2009 roku). Dwa komplety. Średnica większych filiżanek (pierwsze zdjęcie poniżej) to 15mm, mniejszych - 12mm (kolejne zdjęcie). Planowałam, że większe będą dla lalek szesnastocalowych, a mniejsze dla skali 1:6. Okazało się jednak, że większy zestaw najlepiej pasuje Momokom itp., a mniejsze to właściwie skala 1:12, ale na małą kawę dla skali 1:6 ostatecznie może być.





















Raczej trudno znaleźć 'porcelanowe' naczynia w skali 1:6. Plastikowych jest trochę więcej, głównie firmy Rement. Poniżej mój biało-czarny komplet prawie w komplecie.



(Kubki mojej produkcji pokazywałam tutaj.)

























Najbardziej lubię ten w czerwono-złote kwiaty.


9 komentarzy:

  1. Wszystkie ładne, ale te czarno-białe wymiatają! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne małe cudeńka, wprost niemożliwe, jak misternie są zrobione! Twoje kubeczki śliczne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, ale osobiście wolę Twoje kubeczki, filiżaneczki są dla mnie za kruche.

    Uwielbiam rzeczy Rement, nigdy nie mozna miec ich za dużo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fabulous! So small and yet so detailed, I love them!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne:) Najbardziej podoba mi się ten biało - czarny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna porcelana, ale Twoje kubeczki są wspaniałe. Całkiem spora kolekcja. Mnie czasem udaje się znaleźć pojedyncze sztuki w SH. W sklepach z zabawkami widziałam tylko większe rozmiary, za duże dla Barbie, co dopiero dla mojej Maggie (1:8)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna fotka szefowej kuchni ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie! :-)