sobota, 10 maja 2014

nowy pracownik

Oto pierwsze zdjęcia Poppy w pracy. Na razie jest na okresie próbnym, ale raczej dostanie umowę na czas nieokreślony.
Jej największe zalety to w miarę proporcjonalne ciało (nie ma takich przedziwnie długich ud jak FR Imogen) i to, że pasują na nią niektóre buty od Momoko. Ruchome kostki są fajne, ale Poppy trudniej niż Momoko ustawić w pozycji samodzielnie stojącej. Wyjmowane dłonie to konieczność w przypadku tak rozcapierzonych palców (choć ładnie ułożonych). Makijaż jak dla mnie trochę za kolorowy. Przyznaję jednak, że lalka jest na swój sposób urocza.





 
Oraz Momoko (już od dawna na etacie).








15 komentarzy:

  1. Ale ładne te leżanki! To sztruks? Wybacz ale meble moim zdaniem przyćmiewają lalkę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna ta turkusowa leżanka z poduszeczkami.....czy to rozmiar 1/6?
    Jestem taka zainteresowana dla moich dziewczyn Hot Toys.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz doczytalam....ze 1/6:)
    Prosze o info jaka jest cena .
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalia Tadra, dziękuję i wybaczam ;) Tak, to sztruks.

    Donna Pllu, turkusowego szezlonga już niestety nie mam. Tak, to skala 1:6. Ceny moich mebli są na Etsy, przesyłka krajowa jest bezpłatna. Niebieski sztruks chwilowo mi się skończył, ale będę się za takim rozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem prosze o mnie pamietac.

      Usuń
    2. Po wstępnych poszukiwaniach mam problem ze zdobyciem niebieskiego sztruksu. Ale będę pamiętać, jak go wreszcie znajdę :)

      Usuń
  5. Niezła ta nowa modelka :) Momoko to widać pełna profecha ;)
    Mebelki bombowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Momoko to pozują z meblami odruchowo ;)

      Usuń
  6. Gdzie robisz nabór do pracy takich fajnych pracownic? Też bym zatrudniła...a meble - pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami się trafiają dobrzy pracownicy w internecie (na portalach aukcyjnych). Cieszę się, że Ci się podobają.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ma ładne stopy, chociaż inne niż Momoko (trochę wygięte do butów na średnim obcasie) i przez to trudniej ją ustawić w płaskich butach lub na boso. Ale za to kostki są obrotowe :)

      Usuń
  8. O widzę, że jest i pracuje na pełnym etacie, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, udało mi się zdobyć Poppy. Jestem z niej bardzo zadowolona. Dziękuję!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie! :-)