poniedziałek, 21 lipca 2014

poppy


































Nie wiem, co z tymi zdjęciami na Blogerze. Wydają mi się coraz bardziej niewyraźne. Lubię zdjęcia rozmieszczone równo, więc muszę je docinać do konkretnej szerokości (600 pikseli). I tu jpegi radzą sobie coraz gorzej. Mogłabym dodawać zdjęcia większe, które Blogger zmniejszałby automatycznie, ale będzie bałagan. Ostatnio eksperymentuję z plikami png, ale też nie jestem do końca zadowolona. Chyba będę musiała poszerzyć główną kolumnę (czyli te moje 600 pikseli).

Poppy jest ubrana w zestaw mojej produkcji z serii 'w poszukiwaniu odpowiedniego wykroju'. Zdarzało mi się szyć równiej, choć bywało też gorzej (nie pokazywałam). Za wyjątkową złośliwość losu (bo przecież nie za moją chwilową nieuwagę) uważam to, że szew na spódnicy 'zjechał' ze swojej drogi akurat na kolanie.
 

15 komentarzy:

  1. Ostatnio blogger też mi robi kawały ale to chyba moja wina, bo uparłam się na przeglądarkę opera. Komplecik i sama Poppy są świetne i nie zraża mnie ten szew, który sobie "zjechał" odrobinkę! I fantastyczne ma buty ta ślicznotka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam przeglądarkę Google Chrome. Wydaje mi się, że jak kiedyś używałam Mozilla Firefox, to było lepiej.
      Buty są z dość miękkiego tworzywa. Kupiłam je na Ebayu dawno temu dla Momoko. Poppy ma trochę szerszą stopę i tylko niektóre momokowe buty pasują.

      Usuń
  2. Blogger w ogóle chyba się pogorszył z jakością zdjęć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... Nawet przeszło mi przez myśl przeniesienie się na Wordpressa, ale pooglądałam jego bezpłatne możliwości i jednak poszukam sposobu na zdjęcia na Blogspocie.

      Usuń
  3. Mnie też Blogger szwankuje, a że mam w 99% blog fotograficzny, to spory problem... może wezmą się za siebie, zobaczymy.
    Żaden szew nie rzucił mi się w oczy; widzę za to udaną stylizację z nutą lat 60. Pięknie, pochwalam Twój talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Szukałam wczoraj rozwiązania i postanowiłam dodawać zdjęcia większe niż moja szpalta 600px. Mogłam to oczywiście zrobić już wcześniej, ale nie podobały mi się nierówne zdjęcia (zmniejszane automatycznie przez Bloggera). I tu był problem, który rozwiązałam wpisując kod o stałej szerokości zdjęć do CSS-u. Wydaje się się, że teraz jest trochę lepiej ze zdjęciami. Mogę dodawać spore zdjęcia i po powiększeniu można sobie oglądać szczegóły (wcześniej były zdjęcia szerokości tylko 600px.)

      Usuń
  4. A myślałam, że to u mnie taki złośliwiec:)
    Piękna ta stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, czytając posty kolejnych osób narzekających na jakość zdjęć. Aż tu nagle doszłam do wniosku, że mi też przestała odpowiadać.
      Dzięki!

      Usuń
  5. Piękna jest :) Uwielbiam twoje minimalistyczne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. You have a very pretty doll! She is very feminine and her makeup is fine! And the pictures are very bright! This is really pretty! ^ _ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! I'm glad you like my Poppy :-)

      Usuń
  7. toż to BB jak malowanie - pastele jeszcze podkreślają retro wdzięk...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie od początku byłam przekonana do lalek Poppy Parker, ale nie można odmówić im wdzięku. Ten model mógłby mieć tylko trochę delikatniejszy makijaż :-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie! :-)