niedziela, 3 sierpnia 2014

P - paski










































Dziś jeden z niewielu postów Lalkowego Alfabetu przygotowanych przeze mnie z wyprzedzeniem.
Uwielbiam nasycone kolory, mi niestety nie pasują, więc serwuję je od czasu do czasu moim lalkom (było jeszcze kilka zdjęć z innymi intensywnymi tłami, ale nie chciałam Was zanudzać tą samą sukienką w milionie podobnych odsłon).

Zapraszam do dodawania linków do swoich postów z lalkami i paskami. Można też wziąć udział w zabawie 'na próbę', jednorazowo - czyli dodać swój post do jednego wybranego tematu (słowa te kieruję do osób, które miałyby ochotę wspólnie pofotografować swoje lalki, ale na przykład nie mają czasu na opracowanie wszystkich tematów).
 

17 komentarzy:

  1. chyba jestem dzisiaj pierwsza ?
    http://porcelanowelale.blogspot.com/2014/08/alfabet-lalkowy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne minimalistyczne zdjęcia :))) Sukienka również interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna sukienka a zdjecia na takim mocnym sa rewelacyjne!! Pozdrawiam :)

    http://ulla6-ullasooakclaybabysandmore.blogspot.de/2014/08/p-jak-paski-czyli-lalkowy-alfabet.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mialo byc mocnym tle ale mi sie wykasowalo przypadkiem ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ja tam lubię oglądać mnóstwo zdjęć z tą samą sukienką... uwielbiam to. Szczególnie jak lalki super pozują i mają fantastyczne stroje, tak jak Twoje.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://barbie-fashionistas-foto-blog-olla123.blogspot.com/2014/08/p-jak-paski-alfabet-lalkowy-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Sory, co tam paski, ja się na lalkę nie mogę napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Momoko 'Snow White', jedna z moich ulubionych :)

      Usuń
  6. Wzięłam sobie do serca ostatni akapit. Miałam tak dużo czasu przez ten miesiąc, ale nie wiem co się z nim stało. Może uda mi się go później odzyskać, skoro był nieużywany.
    link
    (na flickru, bo chyba jeszcze nie jestem gotowa drugi raz spojrzeć na mój dywan)


    Pomarańczowe podoba mi się najbardziej, więc nie obraziłabym się, gdybyś wrzuciła jeszcze tryliard podobnych.
    W ogóle czy też tak masz, że przy tysiącu podobnych zdjęć ŻADNE Ci się nie podoba, a jak zrobisz tylko jedno to jest całkiem ok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, świetny pomysł z tym odzyskiwaniem nieużywanego czasu!
      Można naprawdę bez problemu zrobić zdjęcia tylko do wybranych tematów i umieścić na Flickrze.
      Były jeszcze inne kolory, ale pozy lalki podobne i sobie darowałam ;)

      Szczerze mówiąc to tak nie mam :) Zwykle robię kilkanaście zdjęć do posta i coś tam z nich wybieram. Oczywiście potem kadruję i trochę ulepszam w Photoshopie. Rzadko też decyduję się na tylko jedno zdjęcie do tematu.

      Usuń
  7. http://upiornikgerfisia.blogspot.com/2014/08/lalkowy-alfabet-o-jak-obcasy-i-p-jak.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. malinowe, turkusowe, szarosrebrne, złote, szmaragdowe tło -
    każde chętnie ujrzy me oko, bo po prostu luuubi TO !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. paski, paseczki
    http://papierowakrainalalek.blogspot.com/2014/09/wyzwanie-fotograficzne-paski.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie! :-)