sobota, 20 września 2014

T - talerz


Lalkowy Alfabet 2014 zbliża się ku końcowi. Zostały już tylko trzy tematy. U mnie dzisiaj talerz w wersji jesiennej.

 




Tytułowy rekwizyt występuje jako podstawka pod kurki tak małe, że nadawały się tylko dla lalek. Borowików niestety tym razem nie znalazłam. Trafiły się za to wrzosy. Ale tylko ta mała gałązka, która jest na zdjęciach (parę dni temu jeszcze nie wiedziałam, że wrzosy są pod ochroną).
A Wy lubicie spacery po lesie w poszukiwaniu grzybów?






Roślinny post był też tutaj.
Oczywiście zapraszam do dodawania linków do Waszych talerzowo-lalkowych postów.

21 komentarzy:

  1. Oj dzisiaj się załapałam pierwsza :)
    Grzybek na talerzu wygląda bardzo smakowicie ;)
    moja wersja:
    http://porcelanowelale.blogspot.com/2014/09/alfabet-lalkowy-t.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz i udział w zabawie!

      Usuń
  2. The mushrooms look very tasty. I don't search mushrooms myself, without the knowledge I would probably pick poisonous mushrooms :-D. A beautiful plate and vest too! Have a great weekend x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your comment. I search mushrooms always with my aunt who has the knowledge. Poisonous mushrooms can be beautiful, and great for photos :)

      Usuń
  3. kurki lubię i oglądać i zajadać się nimi... a włóczki typu sól i pieprz kocham <3
    urzekła mnie wersja z wrzosem ze względu na gałązkę ale i strój pasujący doń...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Kurki są pyszne (podduszone) z solą i pieprzem ;)

      Usuń
  4. Ale bym zjadła jajecznicę z kurkami :) Narobiłaś mi apetytu, a w domu ani jajek, ani kurek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie jadłam kurek w jajecznicy, muszę kiedyś spróbować :)

      Usuń
  5. Hi nice to meet you
    love her knit sweater ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi! Thanks for your comment. I'm glad you like it.

      Usuń
  6. Śliczności ta grzybiareczka i takie smaczne kurki serwuje na talerzu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten talerzyk z zawartością:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny talerz i piekna modelka!!! Pozdrowienia :)

    http://ulla6-ullasooakclaybabysandmore.blogspot.de/2014/09/t-jak-talerz-czyli-lalkowy-alfabet.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello from Spain: fabulous photos. Mushrooms are delicious. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój spóźniony talerz :)

    http://klinikalalek.blogspot.com/2014/09/t-jak-talerz-czyli-z-cyklu-lalkowy.html

    Świetne grzybki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Bardzo przyjemne stwory trzymają Twoje talerze :)

      Usuń
  11. http://upiornikgerfisia.blogspot.com/2014/09/lalkowy-alfabet-t-jak-talerz.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie! :-)