czwartek, 16 października 2014

srebrnie



Trwają eksperymenty z nowymi tłami.

11 komentarzy:

  1. wspaniała kosmiczna wizja z oszałamiającą momoko -
    może w przyszłym roku jednak uda mi się właśnie taką
    spotkać na swym lalkowym szlaku... momoko, moja miłość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żeby Ci się udało zdobyć jakąś. Może na początek któraś Momoko z serii 'Wake Up' (w 'pidżamkach')?

      Usuń
    2. rozważałam romantycznie nagusieńką - i oczywiście
      z tak minimalistycznym a subtelnym makijażem,
      co do włosów - nie upieram się, ale pewnie zaszaleję
      i nabędę dwie, by mieć od razu przyjacielski duet ;D

      Usuń
  2. Ale ma afro! Przyznam , że wolę Momoko z krótkimi prostymi włosami, wtedy jest bardziej japońska. Tła fantastyczne, choć już trochę zimowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie fryzura 'Everyday B-girl' jest niezbyt japońska, ale to moja pierwsza Momoko i mam do niej wielki sentyment :)
      Poeksperymentuję z tym 'sreberkiem' jeszcze zimą, dobry pomysł!

      Usuń
  3. Hello from Spain: Fabulous Mokomo. Great doll. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello from Poland: thank you for your comment.

      Usuń
  4. Hi! Lovely pictures, your beautiful Momoko in a futuristic atmosphere, it's a great effect!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie! :-)